خرید بک لینک تخصصی

خرید بک لینک تخصصی
خرید بک لینک تخصصی
ساخت خرید بک لینک تخصصی یکی از استراتژی های بلند مدت سئو سایت برای بهبود و بالا بردن رنک سایت در گوگل است. در واقع همان طور که می دانید، بک لینک یکی از سه فاکتور مهم در سئو است. به همین دلیل است که افراد سعی می کنند تا جایی که می توانند لینک ایجاد کنند. اما بسیاری از لینک های ساخته شده کیفیت پایینی دارند، اسپم هستند و یا از تکنیک های ساختاری غلطی پیروی می کنند. به خاطر همین مشکلات گوگل این لینک ها را دوست ندارد. بنابراین باید یک استراتژی برای ساخت بک لینک داشته باشید تا از جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری کنید. به همین جهت من در این مقاله مدلی را معرفی می کنم که می توانید از آن برای تدوین استراتژی ساخت بک لینک خود استفاده کنید. تدوین استراتژی ساخت بک لینک با استفاده از مدل SOSTAC ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که امیر قمصری برای اولین بار این استراتژی را در جهت ساخت خرید بک لینک تخصصی عرضه می کند، پس لطفا بهترین استفاده را از آن ببرید. این مدل توسط شرکت های بزرگ بازاریابی جهت تدوین استراتژی بازاریابی استفاده می شود. اما می توان از آن برای تدوین استراتژی نحوه ساخت بک لینک نیز استفاده کرد. قبل از هر چیز باید بدانید که SOSTAC مخفف شده کلمات زیر است: S = Situation/situational analysis(وضعیت و تحلیل وضعیت): در چه جایگاهی در حال حاضر قرار داریم؟ (O = Objective(s (اهداف): چه هدفی داریم، و از چه راهی می خواهیم به آن برسیم؟ S = Strategy (استراتژی): چگونه می خواهیم به هدف خود دست پیدا کنیم؟ T = Tactic (تاکتیک): چه آیتم های ویژه ای را برای رسیدن به استراتژی باید در نظر بگیریم؟ A = Action (اقدام): یک طرح عملی که در آن جزئیات و ابعاد مختلف تاکتیک مشخص شده باشد. مانند زمان لازم، زمان آغاز، فرد مسئول و… (C = Control(s (کنترلر ها): آیا به هدفی که مشخص کرده ایم، دست پیدا کرده ایم؟ چگونه باید میزان موفقیت را اندازه گرفت؟ اکنون با بررسی هر یک از موارد بالا به شما نشان خواهم داد که چگونه می توان از این مدل در تدوین استراتژی ساخت بک لینک استفاده کرد. Situation (موقعیت): در این مرحله باید موقعیت و وضعیت بک لینک های خود را مشخص کنید. برای این کار باید به سوالات زیر پاسخ دهید: چه تعداد بک لینک در حال حاضر وجود دارد؟ خرید بک لینک تخصصی ها از چه دامنه هایی می آیند؟ چه تعداد بک لینک به صورت میانگین در ماه به دست می آورید؟ دامنه شما چه مقدار اعتبار و رنک بدست آورده است؟ چه تعداد از بک لینک های شما از سایت های معتبر می آید؟ سایت هایی مانند .gov یا .edu اعتبار دامنه هایی که از آن ها بک لینک گرفته اید چقدر است؟ وضعیت آنالیز به ما یک نگاه کلی از فرصت ها و تهدید ها ارائه می کند. علاوه بر آن معیارهای اطلاعاتی را برای شکل دادن به اهداف در اختیارمان قرار می دهد. Objective (اهداف): در این مرحله باید به دو سوال اساسی پاسخ دهیم: به چه هدف یا اهدافی می خواهیم از طریق ساخت لینک برسیم؟ از چه راهی می خواهیم به این اهداف برسیم؟ اهداف باید هوشمند ( یعنی خاص، قابل اندازه گیری، پذیرفته شده توسط تمامی اعضا، واقع گرایانه و مبتنی بر زمان) باشند. اگر اهداف این ویژگی ها را داشته باشند به این معنی است که برای پروژه ایجاد لینک مفید هستند. اهداف کلی یک پروژه ساخت بک لینک معمولا شامل موارد زیر است: افزایش ترافیک سایت افزایش رتبه در یک موضوع خاص بدست آوردن نتایج محلی بهتر دیدن شدن بیشتر برند و بدست آوردن ترافیک بدست آوردن موقعیت بهتر برای شناسایی رقبا به عنوان مثال فرض کنید که هدف کلی ما افزایش ترافیک ارجاع است. بنابراین می توان هدف اصلی را افزایش ترافیک ارجاع با ساخت 25 درصد از بک لینک های موجود تا تاریخ دهم خرداد 96 بیان کرد. Strategy (استراتژی): سوال اساسی که باید در این مرحله به آن پاسخ دهید، آن است که “چگونه می خواهیم به اهداف پروژه ساخت بک لینک خود برسیم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *